Het bestelproces
Hoe plaats ik een bestelling?
Bij Bijzonder Handig kunt u makkelijk en veilig online bestellen. Op deze pagina leggen wij uit hoe het werkt. Is het voor u toch nog onduidelijk, dan kunt u altijd tijdens openingstijden telefonisch contact opnemen met onze klantenservice voor hulp of een telefonische bestelling.
Hoe werkt online bestellen?
U begint met het op zoek gaan naar de voor u gewenste producten. U kunt de producten vinden in de verschillende categorieën in de balk boven aan de website of via de pictogrammen halverwege de website. Ook kunt u producten zoeken via de zoekbalk boven aan de website met de tekst: ‘ waar ben je naar op zoek’.
Wanneer u op productpagina bent en u wenst het product te bestellen dan voegt u deze toe aan uw Winkelwagentje. U kunt altijd het gewenste aantal aangeven en bij sommige producten moet u eerst nog kiezen voor de juiste maat en kleur. Eenmaal gekozen voor het juiste aantal, maat en kleur? Dan voegt u via de knop 'Toevoegen aan winkelwagen' het product toe aan uw digitale winkelwagentje.
Rechts bovenin de website vindt u uw winkelwagentje terug. Er staat in een blauwe cirkel hoeveel artikelen er in zitten. U kunt er voor kiezen om verder te winkelen of om de inhoud van uw winkelwagentje te bekijken. Dit doet u door er op te klikken. Er vouwt dan een overzicht uit met de producten in uw winkelwagen. Wilt u gaan afrekenen dan klikt u op ‘ Naar winkelwagen’
Mijn winkelwagen
U heeft op de ‘Naar winkelwagen’ knop geklikt en u ziet nu een overzicht met wat er in uw winkelwagen zit. Controleer of alles correct is. Op deze pagina kunt ook een eventuele kortingscode invoeren.
Wanneer alles correct is klikt u op de knop ‘ bestelling afronden’ .
Het afrekenproces
U heeft geklikt op de knop ‘bestelling afronden’ en u bent nu op de pagina waar u al uw gegevens dient in te vullen., Vul hier uw gegevens in, alles met een * bent u verplicht om in te vullen om het afrekenproces te voltooien. U kunt nog kiezen om het product / de producten niet naar hetzelfde adres te verzenden als het opgegeven factuuradres. U vinkt dan het blauwvinkje uit voor de tekst: ‘Verzend naar een ander adres’. Wanneer u dit doet dan krijgt u de mogelijkheid om een ander verzendadres op te geven.
Na het invullen van uw gegevens kiest u de methode van verzenden en daarna de methode van betaling en controleert u nog eenmaal uw bestelling. U krijgt hier een volledig overzicht van alle kosten die betrekking hebben op uw bestelling, zoals bijvoorbeeld: verzendkosten.
U dient akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en heeft de mogelijkheid om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Vervolgens klikt u op ‘Bestelling plaatsen’.
Indien u niet gekozen heeft voor betalen op factuur, wordt u doorgestuurd naar de pagina om uw bestelling te betalen.
Bestelling gelukt?
Wanneer uw bestelling gelukt is komt u op een bedank pagina en hier wordt vermeld dat de bestelbevestiging met alle gegevens van de bestelling naar uw e-mail adres verzonden is. Wanneer uw bestelling niet gelukt is kan het zijn dat u sommige gegevens verkeerd heeft ingevuld. Deze vakjes zullen dan rood kleuren.
Lukt het na aanpassingen dan nog niet om uw bestelling te plaatsen? Neem dan telefonisch contact op met een van onze klantenservice. Wij helpen u graag verder met uw bestelling en kunnen ook telefonisch bestellingen aannemen.
Enkele dagen na afronding van uw bestelling is het mogelijk dat u een reviewverzoek ontvangt van een onafhankelijke partij (The Feedback Company):https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/bijzonderhandig/
Reviews van the Feedback company worden niet aangekocht en zijn door ons niet te wijzigen.
The Feedback Company voldoet aan de wettelijke vereisten die het plaatsen van nep reviews en//of manipulatie verbiedt, meer informatie vindt u op de volgende link: https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/policy-review-wetgeving/
Nieuwsbrief aanmelding
Indien u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief kunnen wij u periodiek (hoogstens een keer per maand) informeren over nieuwe producten, activiteiten, wijzingen of ander nieuws.